FAQ

HOE SNEL KUN JE MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?

We beantwoorden berichten en e-mails in de volgorde waarin ze zijn ontvangen en we proberen zo snel mogelijk te reageren. We antwoorden meestal binnen 24 uur na ontvangst van een bericht of e-mail.

 

KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN NADAT MIJN BESTELLING IS GEPLAATST?

Nadat een bestelling is geplaatst, kan ons magazijnpersoneel uw bestelling binnen 24 uur inpakken en verzenden, dus het is niet altijd mogelijk om verzoeken om adreswijzigingen te verwerken. Als je een fout opmerkt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met je naam en bestelnummer, zodat we kunnen proberen een correctie aan te brengen in je pakket voordat het vertrekt. Er is geen garantie dat we het kunnen halen, vooral niet als het ons magazijn verlaat, maar we zullen er alles aan doen!

 

HOE LANG IS DE VERWERKINGSPERIODE?

De verwerkingstijden van bestellingen liggen tussen 1~3 werkdagen na de dag waarop u uw bestelling heeft geplaatst. De meeste pakketten worden binnen 24 uur klaargemaakt, maar als ons magazijn uitzonderlijk geback-upt is, kunnen de verwerkingstijden oplopen tot 3 werkdagen na de dag waarop u uw bestelling heeft geplaatst.

 

ALGEMENE VERZENDINFORMATIE:

Ons magazijn verwerkt en verzendt alle bestellingen van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van belangrijke feestdagen). Nadat je je bestelling hebt geplaatst, moet je pakket binnen 1 ~ 2 werkdagen nadat je bestelling is geplaatst worden verzonden en je ontvangt kort daarna een e-mail met het trackingnummer. E-Packet is onze primaire vervoerder voor Amerikaanse klanten en voor klanten in landen/regio's zoals Canada, Europa, het VK, Australië, Nieuw-Zeeland enz. Afhankelijk van waar u woont, worden pakketten binnen 5-14 dagen na de verzenddatum afgeleverd .

 

KOMT MIJN BESTELLING IN ÉÉN PAKKET?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling ontvangt u mogelijk afzonderlijke pakketten die mogelijk 1 tot 2 werkdagen na elkaar aankomen.